Postadres van de KVK doorgeven of wijzigen?

Vroeger, een hele tijd geleden, hadden veel ondernemers een postbus op het postkantoor. De tijden zijn veranderd, daarvan is nu geen sprake meer. Bovendien zaten daaraan veel nadelen, want het vervelende was dat je vaak je post moest ophalen. Dit betekende extra reistijd en die kun je als ondernemer in alle gevallen beter benutten – dat staat voorop! Tegenwoordig is het heel anders. Wil je weten hoe het tegenwoordig zit? Dan is dit hét artikel voor jou. Lees met ons mee over het postadres van de KVK – in tegenwoordige zin!

Over het postadres van de KVK

Je kunt terecht bij Easystart Office voor jouw zakelijke registratieadres. Een van de grootste voordelen die je direct zult merken is dat je de post niet meer fysiek hoeft op te halen. Dit scheelt reistijd en die tijd die kun je dan weer beter invullen om fijne dingen mee te doen. Wat we je hier gaan vertellen is onder meer:

  • Wat zij voor je betekenen;
  • Wat het verschil tussen een zakelijk postadres voor de KVK en een zakelijk registratieadres is;
  • Waarom deze dienst voor jouw onderneming handig kan zijn.

Laten we allereerst beginnen met de verdere voordelen van een zakelijk bedrijfsadres. Want ben je net pas een onderneming gestart? Of wil je dat binnenkort gaan doen? Dan is het ten zeerste aan te raden om bepaalde factoren te bekijken en deze ook in acht te nemen. Veel ondernemers kiezen namelijk nog altijd voor een huisadres. Dat is niet handig in alle gevallen, want voor veel mensen zorgt dit voor een onprofessionele uitstraling. Als je al groter bent of een ander soort bedrijf hebt, is dit meestal niet hetzelfde adres. Maar je kunt dit ook oplossen, terwijl je geen pand hoeft te huren. Dat is een mooie mogelijkheid toch? Het is belangrijk om professionaliteit uit te stralen. Dit kan er namelijk zelfs voor zorgen dat mensen eerder voor jouw bedrijf kiezen dan voor een soortgelijk bedrijf dat alleen is geregistreerd op een huisadres. En ja, dat is een feit in deze wereld van concurrentie waarin wij leven. Het verschil tussen een zakelijk postadres voor de KVK en een zakelijk registratieaders is het volgende. Het eerste, het zakelijke postadres dat je voor de KVK nodig hebt, is een adres om zakelijke post te ontvangen. Denk aan brieven van de Belastingdienst of van de KVK zelf, bij belangrijke wijzigingen enzovoorts. Het grote voordeel van een zakelijk postadres voor de KVK is dat jouw huisadres anoniem blijft. Dat is ook wel zo veilig, want anders kan iedereen jou opzoeken. Minder fijn. Een zakelijk registratieadres bij Easystart Office is anders – dit kun je ook aanvragen. Je kunt dan gebruik maken van extra diensten, die je op hun website kunt vinden. 

Ook een zakelijk postadres voor de KVK aanvragen?

Heb jij ook voldoende kunnen lezen en wil jij ook een zakelijk postadres voor de KVK aanvragen? Natuurlijk kan dat. Je hebt kunnen lezen wat de voordelen zijn maar ook enkele verschillen. En het is duidelijk dat de tijden zijn veranderd. Voor meer informatie kun jij eenvoudig naar <a href="http://www.easystartoffice.com”>www.easystartoffice.com gaan. Zo zorg je ervoor dat er werk uit je handen wordt genomen. Wel zo fijn, toch? Zorg direct zelf voor jouw zakelijke postadres voor de KVK!